Geri git   A-Z ye Herkonu > SITE HAKKINDA

Anketimiz: Forum Kurallarını okudunuz mu?
Evet 12 54,55%
Hayır 7 31,82%
Hepsini değil bırazını okudum 2 9,09%
Susma hakkımı kullanıyorum 1 4,55%
Katılımcı sayısı: 22. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor

Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Stil
 
 
Alt 17.09.07, 17:12   #11
F_I_R_A_T
Site Admin
 
Üyelik tarihi: Sep 2002
Nerden: http://localhost
Mesajlar: 30
Tesekkür etmis: 42
Tesekkür almis 46 -> 29 Konu
Standart

Al***305;nt***305;:
cimcime68´isimli üyeden Al***305;nt***305; Mesaj***305; göster
ilk hazirliyan kimdiki onu merak ettim..

Bizim forum kurallarini oturup kendimiz yazdik
eger okursaniz zaten diger yazilmis standart kurallara benzemez
hepsi kendi cümlelerimiz
-ama biz bunu hazirladikdan sonra bir cok sitede aynen kopyalarini gördük,ve biraz tebessüm ettik...
__________________
-


FORUM ve SIte KURALLARI >>> Yeni konu acmadan evvel mutlaka

Full Servis internet>>> www.melinet.eu




-
Offline  
 
Alt 17.09.07, 19:52   #12
cimcime68
Herseyden Haberi Var
 
cimcime68 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
Yaş: 33
Mesajlar: 1.117
Tesekkür etmis: 195
Tesekkür almis 430 -> 237 Konu
Smile

Al***305;nt***305;:
F_I_R_A_T´isimli üyeden Al***305;nt***305; Mesaj***305; göster
Bizim forum kurallarini oturup kendimiz yazdik
eger okursaniz zaten diger yazilmis standart kurallara benzemez
hepsi kendi cümlelerimiz
-ama biz bunu hazirladikdan sonra bir cok sitede aynen kopyalarini gördük,ve biraz tebessüm ettik...
form kuralarinizi okuycam..ama kuralar belidir her yerde bi kuran vardir,sanal alemdeki form sitelerindeki kuralarda belidir ister farkli yaz ister farkli dusun ama kural kuraldir ve belidir siz bunu benden cok iyi bilirsiniz tecrubelisiniz ben acemi caylak ama kuraliniz sitede guzel bi ortam yaratmak yada hedefiniz bu.bizde buna uyoz insallah uyorumdur kendi adima diyom abicim..
__________________

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......
HaKeDeNe +Tesekur DiLeNeNe DeĞiL!
Offline  
 
Alt 19.09.07, 02:45   #13
cimcime68
Herseyden Haberi Var
 
cimcime68 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
Yaş: 33
Mesajlar: 1.117
Tesekkür etmis: 195
Tesekkür almis 430 -> 237 Konu
Lightbulb

§5. Mesaj yazarken büyük harf kullanmak karsidaki sahsa bagirmak anlamina gelecegi icin büyük harfler ile yazi yazmamaya özen gösteriniz.

ilk defa bi sitede butun kuralari okudum tahmin etigim seyler ama bu dikatimi cekti buyuk yazamak bagirmak anlamainami geliyo ben dikat ceksin diye kulaniyodum bazen ozur dilerim o manya geldigini bilmiyodum..sadce dikat ceksin diye buyuk yaza biliyodum.. bide 9uncu dikatimi cekti o size ozel olmali..
ne diyeyim insallah bi hata yapmam tek hatam duzgun yazamam bazi kelimleri ama olsun beni bilen boyle biliyo demi herkonucularim

Kuralara uyalaim uymiyanlari uyaralimm Mi????

__________________

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......
HaKeDeNe +Tesekur DiLeNeNe DeĞiL!
Offline  
 
Alt 25.09.07, 17:36   #14
karakule38
Herseyden Haberi Var
 
Üyelik tarihi: Feb 2007
Mesajlar: 1.326
Tesekkür etmis: 421
Tesekkür almis 412 -> 234 Konu
Standart

biraz okudum...yeter sanırım
__________________
Offline  
 
Alt 26.09.07, 09:34   #15
maxinale_06
Herkonu.com Fanatik
 
maxinale_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Sep 2007
Mesajlar: 134
Tesekkür etmis: 34
Tesekkür almis 70 -> 48 Konu
Standart

yarısına kadar sadece ,ben kuralları pek sevmiyorum yaa
Offline  
 
Alt 03.10.07, 21:34   #16
Seytan
Herkonu.com Fanatik
 
Seytan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Dec 2004
Yaş: 37
Mesajlar: 100
Tesekkür etmis: 15
Tesekkür almis 29 -> 19 Konu
Standart

Al***305;nt***305;:
bodrumshine´isimli üyeden Al***305;nt***305; Mesaj***305; göster
Üye olurken herkes mutlaka "Forum Kurallarını kabul ediyorum" butonuna basti, yoksa üye olunamaz...

Peki gercekten kac kisi Forum Kurallarini okdu?...

Ben eski sitede 3 yillik üyeligimin sin haftalarinda, oda tesadüfren bir yere yanlislikla basip Kurallar önüme gelince birden okuyuverdim... (Seytan dürttü herhalde.. )
yalan soyleme ben durtmedim seni
Offline  
 
Alt 06.11.07, 18:25   #17
prensone
O Artik Bizden
CHAT GÖREVLISI
 
prensone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Aug 2004
Yaş: 39
Mesajlar: 48
Tesekkür etmis: 2
Tesekkür almis 7 -> 5 Konu
Standart

valla kac yıl oldu sanırım okudum hatırlıyorum...
Offline  
 adminlerin dikatine....(modlar degil)Admin cvp pls..
Alt 11.11.07, 00:18   #18
cimcime68
Herseyden Haberi Var
 
cimcime68 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
Yaş: 33
Mesajlar: 1.117
Tesekkür etmis: 195
Tesekkür almis 430 -> 237 Konu
Standart adminlerin dikatine....(modlar degil)Admin cvp pls..

okumustum iki kez hemde simdi yine okuycam buyuk harf yasak diye kural vardi bu her sitede gecerlidir buyuk yazma diye..merak etigim tek sey konu basligida bunun icin girimiyomu giriyosa aciklmasi nedir..neden konu basligi kucuk yaziliyo?genel olarak baslik buyuken..burda nedne kucuk...tabi kucuk diye bi kural varsa yoksa lkutfen eklermisniz konu basliginizda kucuk olucak diye bunu bilmiyoz ve konu aciyoz sonra konu buyuk baslik diye kapatiliyo..
__________________

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......
HaKeDeNe +Tesekur DiLeNeNe DeĞiL!
Offline  
 
Alt 11.11.07, 00:31   #19
ELisRa54
Chat Admin
 
ELisRa54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2004
Mesajlar: 674
Tesekkür etmis: 160
Tesekkür almis 597 -> 198 Konu
Standart

Al***305;nt***305;:
cimcime68´isimli üyeden Al***305;nt***305; Mesaj***305; göster
okumustum iki kez hemde simdi yine okuycam buyuk harf yasak diye kural vardi bu her sitede gecerlidir buyuk yazma diye..merak etigim tek sey konu basligida bunun icin girimiyomu giriyosa aciklmasi nedir..neden konu basligi kucuk yaziliyo?genel olarak baslik buyuken..burda nedne kucuk...tabi kucuk diye bi kural varsa yoksa lkutfen eklermisniz konu basliginizda kucuk olucak diye bunu bilmiyoz ve konu aciyoz sonra konu buyuk baslik diye kapatiliyo..
§5. Mesaj yazarken büyük harf kullanmak karsidaki sahsa bagirmak anlamina gelecegi icin büyük harfler ile yazi yazmamaya özen gösteriniz.

yukarida tam olarak ne ifade etmeye calisiyorsun bende pek anlamadim.. bazen o kadar hiddetli oluyorsun ki yazarken ifade etmek istediklerini bile gerceklestiremiyorsun... Öncelikle sakin olmali

Forum kurallari iceriginde Büyük harf kullanimi yasaktir.. bunun nedeni yoktur.. Site sahibi tarafindan verilmis kurallaridir.. neden bunun kucugun bellirtilemis buyuk bellirtilmis yukarida zaten aciklanmis..

Ayrica yanlis hatirlamiyorsam bi cok kez, büyük harf kullandin Forumda ve uyarildinda.. halbuki Forum kurallarin asagisina dogru bi bakarsan "Forum kurallarina uymayan uye iki gun uzaklastirlacaktir" diye bellirtilmis...

En azindan yinede guzel bi sekilde Mod arkadaslarimiz size kurallari hatirlatiryor...ve anlayisli davraniyorlar...

Madem iki kez okudun kurallari, zaten bunlari bilmelisin diye düsünuyorum.

Ayrica sunuda unutmayalim.. bi Konu yanlisliklada kapatilmis olabilir, o yuzdende bu Konu acildi... ama yanlisi Mod arkadaslarda yapabilir, bu yuzden bu kadar sinirli olmak gerekmiyor...
__________________
Offline  
 
Alt 11.11.07, 00:44   #20
cimcime68
Herseyden Haberi Var
 
cimcime68 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jul 2007
Yaş: 33
Mesajlar: 1.117
Tesekkür etmis: 195
Tesekkür almis 430 -> 237 Konu
Standart

Al***305;nt***305;:
ELisRa54´isimli üyeden Al***305;nt***305; Mesaj***305; göster
§5. Mesaj yazarken büyük harf kullanmak karsidaki sahsa bagirmak anlamina gelecegi icin büyük harfler ile yazi yazmamaya özen gösteriniz.

yukarida tam olarak ne ifade etmeye calisiyorsun bende pek anlamadim.. bazen o kadar hiddetli oluyorsun ki yazarken ifade etmek istediklerini bile gerceklestiremiyorsun... Öncelikle sakin olmali

Forum kurallari iceriginde Büyük harf kullanimi yasaktir.. bunun nedeni yoktur.. Site sahibi tarafindan verilmis kurallaridir.. neden bunun kucugun bellirtilemis buyuk bellirtilmis yukarida zaten aciklanmis..

Ayrica yanlis hatirlamiyorsam bi cok kez, büyük harf kullandin Forumda ve uyarildinda.. halbuki Forum kurallarin asagisina dogru bi bakarsan "Forum kurallarina uymayan uye iki gun uzaklastirlacaktir" diye bellirtilmis...

En azindan yinede guzel bi sekilde Mod arkadaslarimiz size kurallari hatirlatiryor...ve anlayisli davraniyorlar...

Madem iki kez okudun kurallari, zaten bunlari bilmelisin diye düsünuyorum.

Ayrica sunuda unutmayalim.. bi Konu yanlisliklada kapatilmis olabilir, o yuzdende bu Konu acildi... ama yanlisi Mod arkadaslarda yapabilir, bu yuzden bu kadar sinirli olmak gerekmiyor...
cok teskeur ederim elisracim ama cvpi ben adminlerden bekliyorum..baslikta belirtim..

. Mesaj yazarken büyük harf kullanmak karsidaki sahsa bagirmak anlamina gelecegi icin büyük harfler ile yazi yazmamaya özen gösteriniz.

bunu okudum ama baslik cok ayridir benim takildigim bu degil peki ben saygizim ama mod bana 1500 kez mesaji var 1500undede uyari aldi diyom ya uzaklastirla bilirim ben bi konum var buyuk harf ve uyari aldim ama ondada adminden izin aldim ozel mesaj yazdimdi ona ondan aksi cvp gelse idi kesinlikle konuyu duzeltcemtim ama neden buyuk oldugunu acikladimdi ama mod uyardi bende admine danistim..yani zahmet etmisin yazmisin ama bu kurali biliuyorum baslik ve mesaj farklidir..Firat biz site icin kuralri ozel hazirlamistik demisti bana bi mesjinda simdide sadece ayrinti istiyorum bi site sahiplerinden istiyorum..


[u]kizdigim konu kapatilmis olmsi degil..ordaki yapaina rencide soz.. [u]
saygilar..
__________________

...Laf olsun diye konuşmuyorum konuşuyorum laf oluyor!!!......
HaKeDeNe +Tesekur DiLeNeNe DeĞiL!
Offline  
Konu Kapatılmıştır


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 13:37 .

Powered by Herkonu team